Ofräscht



Igår fick morsan mig att släppa ett däck, bara genom att säga till. Det trodde jag aldrig skulle hända... Vem fan vill släppa ett däck lixom? Inte jag i alla fall! Ni kommer aldrig tro vad som hände sen. Jag sprang till ett annat däck (jag är ju inte dum) och morsan fick mig att släppa det också!
Det tredje däcket var jävligt roligt, så det vägrade jag att släppa. Hon är så lättlurad hon den där, trodde att jag skulle släppa den när jag kan springa ifrån henne istället. Skrattretande!
Jag badade i smutsiga vattenpölar också och sedan råkade jag rulla in i en vägg. NEJ jag är INTE klumpig! Det var menat att jag skulle göra så. Inget annat!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0